mintyy

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av eleonora - 9 juli 2014 18:34

Eftersom det såg väldigt mörkt ut för brasilien igår så gick jag och läste min bok istället. och jag skrev ju att den va så bra och allt igår, men nu har jag kommit till de mera erotiska delen. 

missförstå mig inte den är fortfarande sjukt bra och jag ärr helt beroende och jag hade svårt att sluta läsa den igår. men jag kom till ett bra ställe att sluta på och sen fortsatte jag att läsa maycket idag. satt med boken länge och ville bara komma längre i boken. 

men det blev lite genant att läsa den, eller kanske inte genant men det kändes en konstig känsla iallafall. Men eftersom Grey är så hemlig och så vill jag bara läsa vidare för jag vill veta vad det är med killen licksom. 


okej ett annat ämne nu. Jag tror jag verkligen behöver klippa mig och försökte få en tid tidigt imoron för att jag ska iväg sen med kompisar, men dom hade ej en tid så tidigt jag ville men om dom får återbud dkulle dom ringa mig. fredag hade dom inte heller någon tid och på lördag åker jag på semester så vill hellst klippa mig innan eftersom jag är borta i två veckor. 

Hoppas dom får återbud för mitt hår är så slitet och livlöst så vill få en frisyr. 


ska fortsätta med min kära bok nu. ha en bra kväll alla. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter Lovisa Eleonora och jag är 17 år. Jag är snäll lite konstig ibland och tycker det är kul att vara spontan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards