mintyy

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av eleonora - 8 juli 2014 22:29

Helt onödigt att ens kolla, Brasilien förlorar ju, nej detta va inte bra 4-0 ... Ja vill inte kolla mer nu, gick upp ur sängen i onödan.

Av eleonora - 8 juli 2014 22:22

Ja vad säger man

Av eleonora - 8 juli 2014 22:13

skulle ju kolla fotbollen också! hoppas den inte är slut... Det är alltid något jag glömmer att göra. aja hejar iallafall på Brasilien i år   

vilka tycker/tror ni vinner?

Av eleonora - 8 juli 2014 21:51

hej. så idag har jag varit hemma igen. det var väldigt varmt idag så jag har bara legat och solat, men dock har jag inte fått någon färg än trotts att jag spenderade hela dagen. men det ska typ bli bra väder imorgon så jag ska fortsätta sola då.

men en annan sak, jag har läst mycket i min bok som jag fick för någon dag sen. "Fifty Shades Of Grey", den är riktigt bra även om jag inte kommit jätte långt. Jag tycker igentligen inte om böcker alls och har typ läst ut 3 böcker i mitt liv. Men vi hade typ som ett boksamtal i skolan och då var det en tjej som läst denna bok och hon beskrev den så bra att jag kände att jag skulle vilja läsa den. Överraskande nog så kan jag inte sluta läsa den för den är så bra, om jag ska läsa en bok så vill jag att den ska fånga mitt intresse från början av boken och det är inte många böcker som gör det men den här gjorde. och jag läser den på orginalspråket som är engelska, för jag tycker allt låter mycket bättre på engelska. 

 


Men det är en riktigt bra bok faktiskt och nu vet jag ej vad jag ska göra, tänkte typ kolla på en film om jag hittar någon bra. Nu kom tanken om att jag skulle kolla på divergent för att den äs så otroligt bra, har sett den två gånger redan. Det är seriöst den bästa filmen jag sätt och Four är så snygg tycker jag. Hmm.. om jag inte hittar något annar jag vill kolla på så tror jag att det blir den ikväll.


ha en bra kväll alla :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter Lovisa Eleonora och jag är 17 år. Jag är snäll lite konstig ibland och tycker det är kul att vara spontan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards