mintyy

Alla inlägg under augusti 2014

Av eleonora - 7 augusti 2014 14:16

Hej, nu är jag hemma igen. Kom hem runt 3 imorse så jag har sovit typ tills nu för var väldigt trött. Det är inte så bra väder ute så vill tillbaks till Kreta!


Jag hade det bra i där borta. Det var soligt och varmt, det blåste ganska myckedt från fredag till söndag men det var ju bra för då kände man inte av att det var så varmt som det igentligen var och då kunde man sola längre utan att dö av värmen. Jag har blivit hyfsat brun, brunare än vad jag trodde jag skulle bli.

Vårt hotell var bra, maten var god och så. Vi var dock på stranden hela dagarna för det var bättre där. Sen gick vi in till staden också och kollade i butiker och så annars var vi nära vårat hotell. Staden låg ungefär 30 min från oss. 

Asså vi gjorde inget speciellt bara njöt av värmen och badade i havet. 


Men nu är jag hemma och har redan bestämt planer för resten av veckan, fast inte idag för idag orkar jag ej göra något. flyget hem var försenat så vi kome hem senare än vi skulle och det var svårt at hitta en skön position att sova på, på flyget dock, men annars var det lungt.


orkar faktiskt inte skriva mer nu så ha en bra dag. hejdå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter Lovisa Eleonora och jag är 17 år. Jag är snäll lite konstig ibland och tycker det är kul att vara spontan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards